Pirates 4!

Hej,

igår spontanbokade jag två biljetter till Pirates of Caribbean 4. Mattias tog tåget till Helsingborg från Laholm, och detta är större än ni tror. För Mattias har typ aldig åkt tåg. Jaaaa vet, de är sjukt! Jag fick köpa en enkelbiljett på sj.se sen fick han hämta ut den. Ja jösses, vad är de för en man har hittat!? :)

Först åt vi lite mat på Harrys, ja gillar faktiskt deras mat. Prisvänlig och helt ok. Eftersom jag försöker räkna mina kalorier så fick jag hålla igen lite. Tog en förrätt med parmaskinka och sparris, sen oxfilé på toast med Bea-sås. Åt ej toasten men pommesarna slank ju ner ;) Knappt ngr kalorier alls.. Tss!

Sen såg vi filmen, och herregud vad trött jag var på slutet. Vi va inte hemma förrens vid 1, och sen upp och jobba idag. Är lite svag. Men filmen iaf... Ja.. Vad ska man säga!? Min första spontana tanke så fprt filmen va slut var; Jaha ja, då kommer det en nummer 5 också.. Lätt att se, aldrig fel med en Johnny Depp -dos, han är jäkligt snygg som Sparrow. Inte riktigt i samma nivå som min nya kärlek, Edward Cullen, men ändå. Nja.. Filemn får nog 2½ av 5p av mig. Lättsam, inte så värst spännande även om jag skrek två gånger samt att man får se lite Depp! 


Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Jag vet inte om mina kommentarer kommer fram???? Först ska jag säga: att jag är avis på ditt abetsrum! Det hade jag också velat ha ett och det kommer bli såååå fiiint med den tapeten. :)

För det andra skulle jag säga: om Jack Sparrow: Jag hade ju inte varit omöjlig. ;) Har inte fallit så för Edward Cullen som många andra verkar ha gjort. Jag gillar ju Jacob bäst. ;)



Hoppas du får en riktigt mysig helg! Krams

2011-05-20 @ 09:46:35
URL:: http://johannajansson.blogg.se/

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback