Midsommar närmar sig

Hej!

Dålig uppdatering, blir lätt så när man har massa annat för sig om dagarna. Allt flyter på, otroligt mycket på jobb. Revisorerna kommer imorgon för årsrevision så det är mkt som ska förberedas, känns som man kan andas ut för första gången på typ ett halvår nästa vecka, gött!


Snart midsommar, kul. Blir totalt 66pers, ganska mkt potatis som ska skrubbas om man söger så! Kul ska de bli. Är lite nojig för vädret. Lekarna ska vara på åkern och ensilaget inte slaget ännu, eller gräset, men ni fattar. Har en back up plan, men den är inte lika perfekt, men bra. sen hänger det såklart på att det blir sol också. Håll tummarna!


I helgen är det årets upplaga av sockensvängen, kul! Ska vara relativt lugn, vi flyger till stockholm på söndag morgon och jag kör till flyget... :)


Nu ska ja jobba på lite innan ja ska förtära min exklusiva lunch jag har med mig idag, korv med bröd.


Tja!


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback