jag har det bra

hej hej,

har sitter ja och har en liten paus i arbetet borta i UK. allt gar jattebra, forutom att jag inte riktigt begriper mig pa tangentbordet, not at all... inte nog med att jag inte kan gora a,a,o. haha, ni farstar... ja kan inte heller gora utropstecken, fragetecken och andra charmiga saker. trakigt.


resan gick valdigt bra. i sondagskvall, efter vi firat mammsen pa wild west steakhouse sa provade ja mina sma tabletter jag fatt av doktorn. markt inte nagot alls, inte ett dugg faktiskt. sa jag gick och la mig istallet.
val pa kastrup pa mandagen sa tog jag min lilla tablett en timme innan resan, och det gick riktigt bra att ga pa planet. lite angest hade ja, men ja grat inte och jag vande inte. sen vet jag inte vad som hande, helt plotsligt var jag framme i manchester. jag loste lite korsord, och laste min twilight 4, och vipps sa va vi framme. landningen var lite otack, lite skakande, men de gick bra. gillar inte dom forbanade svangarna.


veckan har har varit riktigt bra. god mat, mkt snacks pa kontoret, inte kostigt att alla ar modell storre. har fatt ett underbart hotellrum med stoooor sang och ett fint badkar, mys. idag ar sista dagen har innan jag aker hem. inget kontor alls imorgon, aker direkt till flygplatsen, lyfter vid ett. hoppas jag ska aka pa den roliga terminalen, dar alla affarer ar. isafall ska ja shoppa loss pa bodyshop, hihi.


daligt med mina smileys, ja vet... men de har tangentbordet....


bye bye


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback