Long time ago...

Tiden springer iväg. Har sjukt mycket på jobb. Blir långa kvällar hela nästa vecka, sen Sälen en vecka, sen lika långa kivällar, nätter och helger den kommande tiden. Vi ska nämligen byta datasystem på jobbet, och det, det är inte gjort i en handvändning. Lagar om skatt, moms, debit, credit... You name it. Men men, de kommer bli kul när det kommer igång. Dock är vår avdelning som i vanliga fall är 4 åersoner 2,5. Plus att vår ekonomichef ska sluta mitt i allt, och här sitter ja.. Men men, de löser sig nog. Jag är inte hypad, inte alls....


Vad har hänt sedan sist... Jul ja. Och de roliga som skedde. Anton kom hem. Min lillasysters sambo har varit i Afganistan i höst. Fy säger ja nara, vilken jobbig tid det varit, speciellt för Åsa men även för oss alla. Nu är han hemma, hel och levande. Härligt. 


Julen va bra. Är lite av ett projekt med skilda föräldrar, svärföräldrar, kompisar och gud vet allt. Sen låg ju julafton på en fredag, hur kul är det. Inga lediga dagar alls. Lämnadekontoret sist på lillejul, kul. Fick fina presenter. Den roligaste/lustigaste/coolaste var nog från Pappa med sambo. Vi ska till ett spa där man stoppar ner fötterna till fiskar, så ska dom äta och putsa och göra fötterna fina... Vet inte vad ja känner riktigt inför detta, men en upplevelse lär det ju bli, haha!


Vi har även blivit bjudan på ett Bröllop till, i April. Så mysigt! Bröllop är så åtrolig fint, att få se sina kompisar där framme och få dela denna speciella dag med dom. Åh!


Ja.... En liten uppdatering blev det även om ja missade massor, men nu ska ja äta min lunch innan hela timmern är slut.

Tja!
 


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback