Förresten!

Om lite mer än 2 veckor fyller ja år, 25(!). Var tid tiden vägen? Den bara rusar iväg. Både kul men även lite läskigt ibland. I vilket fall, så frågade Mattias idag var man kan köpa det jag önskar mig. Och vet ni vad det är? Jo, en Ankarums assistent. Tänk om ja får en, förstår ni vilken lycka? Tänk!

- Johanna, är du nöjd med din? :)


Åh, jag kommer bli så glad! (Hoppas M läser detta, haha)...




Är den inte läcker så säg? Haha, får väl erkänna att det är ganska mkt vuxenpoäng om man blir så till sig som ja blir över denna. Men oj vad det ska bakas, malas, blandas och ja gud vet vad! Min kära mor har en likadan, hävdar hon, men ja tycker det är ganska mkt som ändrats om man jämför denna och mammsens som är från tidigt 80-tal... :)




Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Hej Ida! Ja, nästa år ska vi visa våra killar hur en RIKTIG gran ser ut! För det vi har haft denna julen var ärligt talat ingen höjdare. :) OM jag är nöjd!?? SJUKT NÖJD! Den är super att baka med men jag vet inte om den inte är ännu snyggare att titta på??? ;) Du kommer inte bli besviken. Vilken färg vill du ha? Kram och hoppas du får en riktigt mysig helg! :)

2011-01-07 @ 17:43:53

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback