Snart helg!

Hej!

Snart är det helg, härligt! Dock har vi ett månadsbokslut (igen!) och därför kommer kvällen på kontoret bli lång. Ska festa till det med en pizza i halvtid, man måste unna sig.
Appro på unna sig, har hunnit med att fixa brynen och göra naglar i veckan. Allt för längesedan ja rusta upp mig så nu var det dags. Måste belöna sig för all övertid som varit. Kanske inte så många som vet men de har varit mkt som hänt på jobbet och de senaste 5 veckorna har ja varit hemma mellan 21,00-22,00 mer än varanan dag. Har inte hunnit med att vara sambo, kompis eller dotter. Är en otroligt frustrerande känsla när man känner att man inte räcker till, men nu, nu börjar batterierna laddas och jag ser fram emot allt kul som väntar i höst och vinter!


Vårt stall börjar bli ett stall, boxarna är snart på plats sen ska dom små luddiga unghästarna på lösdriften få komma in och bli lite hanterbara :)


Var och tävlade i Laholm förra veckan, Mattias och Cloés första 1,20m och felfritt. Tyvärr hände en olycka i transporten då den annars vänliga damen inte tänkte stå kvar, utan gör en frivolt runt och fastnar. Har nog aldrig varit så rädd och chockad, men som tur va kunde vi använda frontutlastningen och knappt en skråma på henne, sjukt! Så tacksam för att det gick bra, nu får hon inte åka den trailern, man vågar inte chansa.


Imorgon är det årsfest med fotbollen, ska bli kul. Jessica och ja ska över till Tina innan och lägga grundfyllan :) Dagen till ära har jag köpt en ny klänning, svart.... Vägar inte tänka på hur många svarta jag har, men enligt Mattias så är det så ja klarar mig :)


tja!


Tyckt om inlägget:
Postat av: mamma Lisa

Du hinner minsann alltid vara dotter och nog allt det andra med ,ditt lilla energiknippe:)

2010-10-29 @ 23:20:13
Postat av: Anonym

2010-11-02 @ 21:19:35

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback