Idiisen.blogg.se

Hur coolt bloggnamn har jag egentligen, sjukt töntigt. Så tänkte ja att ja kanske skulle ändra till ngt tufft, men hur tuff är ja på en skala? Och vad är tufft? Haha, svårt de här...


Nu ska ja iaf avsluta för dagen på jobbet, månadsavslut och jag går hem innan 10, de är kanske lite tufft? Att ja skiiiter i de här och går hem? Tufft! Eller ja, skiter och skiter i, ja har inte mer att göra helt enkelt. Så tufft? njaaa...


Och när jag har taggat ner lite tuffhet kan ja lika bra ta bort allt. Ja ska hem nu och med mig ska jag ha min mamma, ja ni läste rätt, min mamma. För ja e så feg och mesig och vågar inte sova själv i mitt egna hus, vågar inte gå ut i skogen och kalla in hästarna, vågar inte gå ner i pannrummet och elda, så då får min lilla mor ställa upp. Tufft? Knappast... :)



Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Aha! Nu förstår jag vad du menar. :) Jo, det kunde jag bara "kryssa i" bland inställningarna för blogspot men jag vet inte om det ser likadant ut för blogg... Men det är inte som jag varit teknisk med koder och så utan det vara bara att "klicka i" så fick jag det så. ;) Haha. Kram

2010-11-30 @ 20:18:21
URL:: http://johannajansson.blogspot.com
Postat av: Tina

haha, jag är precis likadan..speciellt nu när det är mörkt också :) Läskigt!

2010-12-01 @ 10:18:24
URL:: http://tinski.blogg.se/
Postat av: mamma Lisa



Men som tur är har du har ju en mamsing som gillar att vara utan gatlyktor och njuter av landet!

2010-12-02 @ 08:36:46
Postat av: Amanda

haha,, du har definitivt valt fel plats att bo på Ida!

2010-12-06 @ 18:21:57

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback