Fint i hallen

Satt på lunchen och kollade igenom mina dagliga bloggar, som är alldeldes för många. På Johannas blogg såg jag att hon beställt fina bokstäver att dekorera med, och efter lite surfande och överläggande* med min sambo så beställde jag en väggdekor till hallen.


* = jag ringde och meddelade att jag shoppat en text vi skulle ha på väggen i hallen...


Tror de kommer bli fint, texten nedan är det vi beställt, ca 1m hög. Hittade den på www.unikdekor.se, kolla in där vet'ja! Längre ner ser ni hur hallen såg ut innan, och hur den ser ut nu...




Hallen innan (varför är man så kass på att ta före/efter bilder!?):

     


Hallen efter:

        



ps: tänkte ha väggdekoren där vid korgstolen på något vis...



Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Vilken fin text och vilket fint budskap! Den kommer bli jättebra i er fina hall. :) Krams

2010-11-11 @ 16:54:45
URL:: http://johannajansson.blogspot.com

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback