Det är med stor sorg i hjärtat..

...som jag sitter här.


På onsdag ska vi se Sverige-Tyskland på Ullevi. Mattias fick de i födelsedagspresent av mig. Jag har sett fram emot detta, speciellt med tanke på en viss spelare i landslaget. Tidigare i höst fcik han rött kort och blev avstängd i VM-kval matcherna. Detta va innan M fått presenten, och jag frågade:

- Duuuu.... Om man blir avstängd i en VM-kvalmatch, får man fortfarande spela andra sorters matcher då?

M kollar konstigt på mig, svarar ja och undrar varför.


När han några dagar senare får sin present så säger han bara:

- Tack. Var du orolig att Mellberg skulle missa matchen!?


OM! Han är ju the man, det är han som är landslaget, Mannarnas man! Jag är överförtjust i Olof Mellberg. Och nu, nu har han lämnat återbud till matchen, återbud!!! Förstår ni? Ja skulle få se honom in real lift och han kommer inte!

piss!





Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

visst var det fina? :) Tack för tipset! Om jag har vägarna förbi Ängelholm så ska jag titta in där. :) Krams

2010-11-22 @ 09:41:45
URL:: http://johannajansson.blogspot.com

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback