Blir rädd för mig själv...

För någon vecka sedan beställde vi klaffar till vårt ekbord som vi ska ha i "matsalen". Vi har redan 4st fina ekstolar men såklart så har den modellen utgått och jag vill ha 8st stolar, likadana, annars mår jag dåligt. Men de som gör mig att må ännu mer dåligt är att upptäcka vad det kostar att köpa en stol! Det är galet dyrt!


När ja hade min lägenhet hade ja ett barbord och två stola som kostade typ 250:-, överkommligt. Bordet vi har i köket är ett lantligt vitt loppisfynd med 6 stolar för 100:-. Även detta överkommligt. Stolarna vi har till matsalsbordet har antagligen inte varit överkommliga i pris, men dessa fanns i M's ägor innan vi träffades. Såå... Nu tänker ni säkert hur dyrt kan de va med en stol. Jo de ska ja förklara, DYRT! Modellen ja helst vill ha går loss på 1850:- multiplicerar man detta med 8stolar blir det en summa på
14.800:- !


14800:- galet!
Och vet ni vad det mest galna är!? Att jag överhuvudtaget räknar på det. Ja tänkte att om man köpte en stol i månaden från och med januari... Så har ja 8 stolar i Augusti 2011 och märker kanske inte hur dyrt de blir!? Ja blir fasiken rädd för mig själv...


Vilken tycker ni är snyggast!?





Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Jag tycker den stolen med träram runt ryggstödet så att säga. Med skinnklädsel i mitten av ryggstödet. :) Det är så dyrt med möbler men SÅ roligt! :) Krams

2010-11-06 @ 12:43:48
URL:: http://johannajansson.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hu, ja..de är dyrt med möbler..

Synd att leverantören inte hade fler med trä-sist.

En i månaden är ju en idé, hahaha! Akta så att de inte plötsligt utgår innan du hunnit köpa klart dem bara ;)

Den till vänster ser lite speciell ut, var kommer den ifrån? Annars är alla modellerna fina, provsuttit dem?

kram

2010-11-09 @ 22:58:58

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback