Provknoppad

Äntligen fredag! Känns riktigt skönt. Kommer bli en tuff arbetsvecka efter helgen så nu måste ja försöka vila ut, ha! Brukar ju gå sådär.


Igår red jag en av treåringarna. Har suttit på henne 5 gånger nu tror ja, och hon galopperar och har sig, är hur snäll som helst. Börjar få upp farten i skritten också. Har gått så långsamt innan så hon nästan ramlat, haha. Sen "provknoppade" vi Flisan. Hon ska ju på sin första tävling uppe i Varberg på söndag. Mattias va skepptisk innan men höll med om att det var ritkgit fint när hon va klar, och hon verkade trivas med dem, så det blir super.


I helgen ska vi alltså på tävling på söndag. Har nästan tävlingar varje helg nu framöver, och de som vi inte ska iväg på ska ja iväg och döma... Måtte köket bli klart till midsommar bara.



I veckan tackade vi ja till Bröllopet, så nu måste ja gå ner i vikt. Haha, ja kommer se ut som en korv annars i långklänning. Ska försöka komma på någon superdiet, där ja kan äta godis, chips och glass och ändå gå ner. Helst ska ja ju slippa motionera också... :)

Ha de gott!


Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Å! Om du hittar en sådan diet, MÅSTE du säga till mig! ;) Krams

2010-05-21 @ 10:54:04
URL:: http://johannajansson.blogspot.com
Postat av: Ida

Johanna, DET lovar jag! :)

2010-05-21 @ 13:14:55

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback