När husse är borta dansar Ida och Tuffsen på bordet :)

Tjo!

Idag har jag varit sliten. Återträff igår, mkt roligt, men kvällen gick fort. mat, öl och massa snack på persgården innan det bar iväg mot Hbg. Hade supertrevligt men idag är jag som sagt trött. Sov hos mamma, tog en svängom ner till tävlingarna innan jag köre hem, borde nog väntat ngr timmar till men just då va jag pigg och glad. Dog lite när jag kom hem men har börjat återhämta mig. Skulle klppt gräset, men det regnar. Otur :)

Fick målat elementet i köket och de 4 första köksluckorna, alltid något.

M är i Höllviken med en av hästarna hela helgen, jag och Tuffs passar på att äta massa onyttigt och dricka coca, man får inte vara dum...

på måndag ska jag börja mitt nya liv (igen) men den här gången så jävlar. Blev lite peppad av bröllopet, för inte fan kan ja bära upp en långklänning med den kroppen jag har idag, haha. Så nu så! Men som sagt, ikväll är en sista kväll i synd :)



Mina sötisar!


Tyckt om inlägget:
Postat av: zandra

Saknar daj tjajor vi måste ses snart :)...

Hälsa nättisen Pusspusss

2010-05-14 @ 20:39:10

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback