Midsommar

Hej Hej

Vad skönt det varit med lite långledighet!
I torsdags så var det massa att göra i köket och på gården, i fredags var det Ikea, Krauta, Bauhaus, tapetbutik mm mm. Blev massa shoppat och nu är det tapetsra som är nästa steg. Blev en brun/beigh randig tapet. Tror de kan bli lite mörkt kanske, och att inte mitt nya tyg från Tyskland kommer matcha. Fast... de blir nog bra ändå. Svårt när man beställt och inte har provet framför sig, man glömmerl iksom snabbt hur det såg ut...

Sen var det match och middag på kvarnen. Mysigt och väldigt gott. I lördags var det stallet, veden, köket.. ja ni vet, det vanliga. På kvällen styrde vi mot Perstorp, Johans 25års kalas. Va längesedan jag träffa alla mina kusiner och släkten så det var trevligt. Fick smörgåstårta, vilket jag är VÄLDIGT svag för. Gott!

Söndagen innebar också fix och trix hemma. Så det har varit en mysig helg med massa som blivitt fixat. Skönt.

I måndags kom våra 6 2-åringar hem, ska gå på bete uppe hos mig och Mattias i sommar, härligt. Så stora de blivit, och busiga! Tänk att dom ska ridas in till vintern.. Får teckan en extra livförsäkring :)


Har även börjat trilla in lite svar till midsommar. Kommer förhoppningsvis bli riktigt kul. Förra året var väldigt lyckat, så man har lite att leva upp till, men det löser sig nog. Det får de göra. Nej nu ska ja ta tag i jobbet och få iväg några rapporter. Ha de fint!


                            



Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback