Imorgon är det återträff

Imorgon, fredag, är det återträff med Gymnasiet. Inget superspeciellt då vi har det varje år, men ändå! PG där jag gick är ju en friskola med endast en avgångsklass per år så vi är inte så många som kan ha egna åtterträffar, så då brukar där vara en per vår som är för de 5-6 sista klasserna som slutat.

Hade först tänkt strunta i det, på fredagarna är man ju mer död än levande, men Anna övertalade mig, och emil ska också dit så det kan nog bli riktigt skoj. Ska låna lillasysters lägenhet och ha lite mingel där innan, så vi får prata av oss de värsta. Var ju inte med förra årets så nu har man massor att uppdatera sig med, haha.

Igår fyllde lillasyster år, himla trevligt med god mat och massa skratt. Däckade hemma hos mamma, kändes onödigt att åka hem vid halv 11 igårkväll och sen tillbaka idag, så så blev det.

Kalas ikväll med, om jag hinner. Lovisa fyller 13 men ja ska jobba rätt länge så vi får se. Mattias ska dit med presenten hon själv valt (!). Är lite mot sånt faktiskt, man ska ju bli överraskad! :) Men hon blir ju glad iaf, och det är väl menningen.

Fortsättning med jobb som gäller nu!




Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback