Helgen

Hej!

Hoppas ni haften bra helg för DET har jag!


I fredags drog Åsa och hennes kompisar med mig på Tyringedagarna. Va riktigt kul på förfesten sen.. Ja.. Nej det bar inget för mig faktiskt,Hade det varit mer folk från Perstorp hade det nog kunnat vara trevligare. Det var lerigt, blött, sunkigt och ja.. Nej det var inget förmig. Dock hade jag väldigt kul både innan och efter, så ja ska inte klaga :)


I lördags hjälpte vi pappa med sambo att flytta. Mysig lägenhet previs vid madisom ochhavet i båstad. Kan hända att man snyltar in sig där isommar, eventuellt, haha. Va varmt, jobbigt och tufft att flytta i solen efter fredagens öl och vin, men man fick bita ihop helt enkelt. Hämtade även våra tapeter i lördags, riktigt fina. Fick för mig att dom var mörkare men icke, kommer bli kanon med den färgen.


Sen var det tvättning och piutsning, tävlingar i går uppe vid Varberg. Felicias första tävling och hon skötte sig utmärkt. två felfria runder och två prisrosetter, härligt! Hann även med att träffa mammsen lite igår, bakade rabarberpaj som blev HUR god som helst. Kan vara min favoritpaj.. just nu iaf :)


Nu är det dock ny vecka, massa på jobbet, ska få ihop årsbokslutet. Kommer som sagt bli jobbigt med många sena dagar men tänk sen så skönt när det är klart :)


Hej hopp!





Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback