Helg resumé!

Har i princip varit full eller bakfull hela helgen. inte särskillt smart och inte särskillt hälsosamt. I fredags tog jag tåget som hela sverige var på till Halmstad. Beställde lite kinamat och drack rosé hos Jennie. Killarna slöt upp och en förfest trevlig som bara den bröt ut. Ritkgit trevlig kväll. Han med att få i mig vin, drinkar, öl och ja.. Allt möjligt nu när ja tänker efter. Jessica hade sett  bio med lite kompisar och skulle köra hem runt midnatt så jag åkte med, var nog det bästa som ja kunde göra då jag känner att någon drink till hade ställt till det :)


I lördags tog jag det lugnt, fixa lite där hemma och vilade upp mig. Åt popcorn med dipp till frukost... 25*2 års fest hos Emma och Stoffe på kvällen. Väldigt lyckat här med. kul kväll, trevligt folk och bra liveband, skoj! Dock åt jag FÖR mycket smörgåstårta (har ngn form av fetich) så groggbordet lockade inte jättemycket. Dock behövdes ju inte så mycket för att kroppen skulle strejka i söndags. Lyckades ändå klippagräset, grilla korv och göra en rabarberpaj. Sen var ja trött.


firade morsdag med god helstekt kyckling, godare brunsås och massa god inlagdgurka och rårörda lingon. Hade nog kunnat äta ihjäl mig faktiskt. Inte konstigt att jag inte går ner i vikt, haha... :) Sov hos mamma, hon snarkade som fan, så ja fluytta ut på soffan och idag är ja stel i hela kroppen. Men tack för att ja fick tak över huvudet iaf :)


Nu är det årsbokslut så det kommer vara en tuff vecka. Helgen kommer mest gå i hästtävlingarnas tecken. Ska även få upp tapeter och köksbänk så ja... ja vet vad som ska göras iaf.


hej hopp


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback