Tisdag, snart helg.

Ny vecka, nya möjligheter.


Jobbet kändes riktigt illa igå, inget gick som jag ville. Va hemskt nere när jag sluta men idag har det rullat på som bara den. Skönt. Gillar inte att ha känslan av att det inte fungerar när man går hem, men som de va igår hade jag kunnat sitta hela natten utan att begripa ngt. Men men, nya tag idag!


Mattias åkte till Jönköping imårrse, kommer hem imorgon. Men jag och Tuffsen är ju vana med att sova själva nuförtiden så de kommer nog gå galant. Har börjar riva i köket, mest för att trötta ut mig. Ska skrubba hela taket med ammoniak (låter hälsosamt) och sedan målas. Så lister och allt annat bös som va ivägen åkte ner. Målningen och skrubbningen får dock bli till helgen.


Annars inget nytt. Dömde en endagarstävling i söndags, gick fint. Härligt att tjäna liteextra pengar och samtidigt ha riktigt skoj :) om två veckor är det helhelg i Ljungbyhed och allsvenskan.


Stallet ekar lite, 4 hästar har åkt, tre till Tyskland och en till Italien. 3 st kvar men påfyllning är på G så särskillt lungt blir det inte så länge. Fast det vill vi ju inte ha de heller så... :)


Soffdax!


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback