Tänk att jag överlevde...

Jodå. Två nätter själv på gården utan några som helst problem. eller ja.. haha. Första natten gick riktigt bra. Låg och kollade på Nothing Hill ( Det är ngt med Hugh... ) tills jag nästan somnade, hoppade i sänge och sov som en stock. riktigt skönt. Upp och titta på vasaloppet, fick ju heja från hemmaplan. Sov till och från i soffan och kände redan då att det skulle strafffa sig när natten kom. Mycket riktgit var jag hur pigg som helst och kunde absolut inte sova. Var en obehaglig natt men den passerade så småningom.


Mattias kom i mål på ungefär 9timmar, och tänka sig, Ted också. Är riktigt imponerad och stolt över dem. Mattias försöker få mig att åka nästa år men jag misstänker att jag är för svag mentalt.. haha. 


I måndags började Hollywood fruarna igen. Vill inte riktigt erkänna att jag tittar på de för ja tycker det är lite för ..... humm.. kommer inte på ordet. men de ja vill ha sagt är att det är ett fruktansvärt ovettigt program, men ändå så roligt. Maria, som måste vara hög på ngt, är sjukt kul. Hennes kommentar i affärn: -dyrt. 
Haha, ja de tro sig faaan, 2 "toffsar" och en kudde för 4000:- .... dyrt. 
Dock gillade ja inte Pävi eller vad hon hette. 


Snart har halva arbetsvecka gott, härligt. Har lärt mig massa nya saker, ritkgit kul. Helgen hoppas ja bjuder på lite hemmamys på fredag och lördag. Ja ska på 65-års kalas på lördag sen är det dags att agera lite dommare på en lokal hästtävling på söndag.

Ses!

 


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback