Planerar inför Nice

Idag är jag hemma och kurrerr mig från min förkylning. Trodde jag skulle orka jobba igår men det gjorde jag inte. Har som sagt laddat upp med tabletter och rejer så nu jäklar!


Mattias ringde hem innan, han hade pratat med Sin faster och nu är det klart vilka veckor vi kan åka ner och semestra i Nice. De har ett ställe där, högt upp på ett berg som vi får låna en vecka i sommar, är det inte härligt så säg! Kommer bli hur bra som helst. Ska antagligen bila ner. Kan va mysigt att kunna stanna lite var man vill och även köra ner i Italien några dagar. Åh! Jag längtar. Sen är det ju ett plus till, jag slipper flyga, haha. Hur har jag klarat att flyga till Singapore? Knäppt. Ska söka hjälp, men ja vet inte riktigt var. Ringer mann 112? Går man till psyket? Ja... Får göra lite efterforskningar på nätet om flygrädsla.

Nu ska jag bädda om sängen. För första gången sedan jag köpte sängen ska jag bädda med omatchande lakan och sängkläder. Låter kanske knasigt men jag mår verkligen dåligt av saånt. Vill ha de stilrent. Men jag håller på att sortera och matcha ihop de olika setten i garderoben så nu får de bli lite omatchat. Överlever nog :)


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback