OS-mössan

Äntligen!

Min mamma är världens bästa! Hon har gjort OS-mössor. Först använde hon mönster från aftonbladet men det blev ju inte alls som i TV. Så hon tog lite egna intiativ som hon tyckte skulle passa och bytte garn, ändra lite mönster och vipps så blev den så perfekt den kunde bli. Spelar inte någon roll om OS redan är slut för jag kommer ha min fina mössa ändå.

Mattias ska faktiskt få den första som är klar eftersom han ska upp till kylan (den kyligare kylan) denna veckan. Har kanske inte berättat det men Mattias ska ju åka Vasaloppet och beger sig därmed uppåt i landet redan på fredag för att ladda. Så håll tummarna för att han kommer i mål utan att vara allt för skadad för resten av livet... Har läst om folk som blir helt apatiska och sjuka i huvudet efter sådana utmaningar. Iof tror ja nog att han har konditionen och så men ändå. Han är lite knasig som han är redan och det räcker, så som sagt, håll tummarna! :)





Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback