Buggtävling och inställd utgång

Hej Svej!

Lördag, ensam hemma och jäkligt rädd. Så ser min kväll ut. Kul.
Har ock haaft en bra helg hittills. Camilla va här igår, laga god man och drack vin. Mkt trevligt.

Idag har ja varit med mamma och kollat på Åsas tredje buggtävling. Dom var jätteduktiga men fick sämre poäng än innan, trist. Men det kan inte gå kanon varje gång :)

Åsa och Emmy försökte få med mig på spontan-utgång. Kändes lockande, strök mina kläder och duschade sen blev jag bara jäkligt velig. Typisk mig när de gäller spontana saker. Hade kanske blivitt lite stressigt + att ja måste hem rätt tidigt fån Hässleholm imorgon. Stallet..
Så ja stannar hemma. Är lite veligt fortfarande dock... Men nej. Jag och tuffs får ha myskväll istället. Är ju Nothing Hill på 3:an!


Nu ska jag samla mod och gå ut till pannan.




Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback