Underbara helg.

Hej!

Snart helg, härligt. Känns som jag började redan igår. Härlig kväll med god mat hos familjen Andersson/Jansson, alltid lika trevligt. Idag är revisorerna här igen, trevligt med män i kostym på rummet, haha. Har mest roliga saker på arbetschemat och ikväll är det student. Tråkigt väder men förhoppningsvis god mat och tårta. Förlåt!? Hur de går med min bantning inför bröllopet? Haha, kasst :)


Mattias är i Höllviken med hästarna i helgen och jag ska döma ponnytävlingar. Ett tag sedan jag dömde ponny, men de kommer säkert gå kanon. Ska dricka vin och äta räkor med Emelie på lördagkväll och på söndag ska köket vara klart. HÄRLIGT!


Som sagt, allt är på topp här. Börjar dock bli lite stressad för midsommar, 50st blir vi. Shit vad ja ska koka potatis, haha :)


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback