Sommar!

Känns som att värmen är på väg, gött! Blir så mycket roligare att gå upp på morgonen om solen lyser. Allt känns lättare, och det behövs nu i årsavslutningstider. Hade revisorn här igår, kommer en på måndag. Paket ska in, rapporter ska skrivas, budgetar ska putsas, ja jösses vad här är att göra, men roligt!


Har lyxat till det med en macka från "ludan" idag. Det är vår lilla korvkiosk inne på perstorp AB där man kan handla "snabbmats"luncher. På förmiddagarna finns det frallor med massa gojs, jag tog skinka med rostadlök och gurkmajonäs, fint är det!


Halva arbetsveckan har snart gått, ska bli skönt med helg även om det finns risk för jobb på söndag. På lördag är det Åhus och tävlingar. Pappa ska tapetsera och hjälpa oss med bänkskivorna, sen så! :)
Som vanligt vill jag dra igång massa nya projekt innan de förra är klart. Har lagt band på mig själv men så fort köket är färdigt ska jag göra vardagsrummet till matsal och "finrummet" (vem har ett finrum idag!?) ska bli vardagsrum. Kommer nog bli bra de..


Förövrigt så har vi fösterputsare på jobbet idag och ni kan ju tänka er hur rädd jag blev när jag hör ett SPLASH sen tittar en liten skäggig gubbe in i mitt kontor och börjar putsa utsidan. Haha, dom måste få se många roliga miner, haha. Har tänkt på de här med fönsterputsare. Kostar tydligen bara någon 100-lapp i månaden så kommer dom och putsar fönsterna hemma ett par gånger om året.. Borde kolla upp de :)


Kolla förresten vad fint det börjar bli runt ridbanan, och nu i dagarna kommer upp så snart är det ännu snyggare!





Hej hopp!


Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Tack Ida för inbjudan till midsommarfest! Det var hemskt snällt att tänka på oss! Tyvärr tackar vi nej denna gången. Hoppas ni får riktigt roligt! :) Krams

2010-06-03 @ 17:53:27
URL:: http://johannajansson.blogspot.com

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback