Planering

Jag är stressad. Jag tar jämt på mig för mkt och nu är det värre än någonsin. Idag ska ja hinna bli "spraytannad", handla tallriakr och så till midsommar, träffa Emelie, Anna och Matilda samt hinna baka två kladdkakor som ska till tävlingarna i helgen. Har även lyckats övertala lillasyster att baka ett par stycken för annars vet jai nte hur jag hade skullat göra.



Imorgon ska ja in till Hässleholm och lämna dessa förbanande kakorna, sen ska ja hem och tvätta hästar inför helgen sen ska ja till systemet (lär va stängt då så ja får försöka göra de på lunchen), sen ska ja fixa inför lördagens sockensväng. Ja... som sagt, allt i sista minuten. Förövrigt står min cykel hos Anna och Wärring sedan kräftskivan i augusti med punktering, bra.



Appropå cykel.. Jag har inte cyklat sedan förra sommarn.. Är lite rädd att ja ska va vinglig, och ramla, haha. Jag måste även hinna rensa boxen till tv:n så där är plats att spela in bröllopet. Ja ska ligga i söngen och äta chips och dricka cola hela söndagen och titta på bröllopet.. Mys!



Nu ska ja jobba vidare. Har hunnit fixa spotify premium idag, bra jobbat. Har ju relativt kass täckning hemma hos oss och med premium kan man spela sin spellista fast man är offline, gött. Dock är högtalarre ett problem. Men de löser sig, är ju en hel vecka kvar :)


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback