Ett steg mot vuxenlivet.

Idag har jag gjort något vuxet. Jag har tecknat en bilförsäkring. för första gången äger jag min bil själv och jag står, och betalar för försäkringen själv. Ett stort steg enligt mig själv. Nu när pappa gått och blivit sambo så får ja helt enkelt acceptera att han inte prioriterar min bil och min försäkring, nu måste han lägga pengar på andra saker, som sin sambo. Jag är inte bitter, inte alls. Haha. Men ärligt så känns det bra, jag måste ju börja ta lite ansvar nångång... Valde tryggHansa med liten självrisk och helförsäkring. Känns osm ett bra val, tror jag. Usch. Måste skaff en separat pärm med försäkrings mög. Har en känsla av att ja har alldeldes för många försäkringar...


En annan sak, ja tycker "who I was born to be" med Susane Boyle är fin. Är det töntvarning på det!?


Ciao!


Tyckt om inlägget:
Postat av: Pappa

Pengarna går till mina tänder,ska laga en tand nu,det kostar mellan 6 och 13 TUSEN!!!!!!!!!!! för EN tand

2010-06-30 @ 19:28:26
Postat av: Ida

Haha, stackare.

Tänk ja då.. Som inte går till tandläkaren.. Jösses vad dyrt dek ommer bli när ja väl tar mig i kragen... :)

2010-07-01 @ 13:32:43
URL:: http://idiisen.blogg.se/

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback