Jag erkänner!

Min diet går sådär...


Så nu erkände jag två saker helt plötsligt, dels att jag går på diet, och dels på att det går sådär. Har i ungefär tre veckor ätit enligt LCHF-metoden. Ganska lätt egentligen om man bara har lite jävlarenama i sig. Gick ner 4 (!) kg på lite mer än en vecka, åt hur mkt som helst men det bara rasade. KUL! Sen börja syndandet. Att ja åt lite gott sådär på lördagen, och söndagen... Sen tar de 3-4 dagar  för att kroppen ska ställa om sig till fettet igen när man slutar med kolhydrater, men oj, då va de helg igen.... Så syndra man lite, sen ställer man om, oj sen är det helg igen....


Det ja vill ha sagt, att 4 kilo blev 1, men ändå :) Ska nog ge det en chans sen i höst, för nu är det så mycket smaskigt hela tiden så man kan ju inte bara sitta och tugga gurka hela dagarna. Så ja, nu ger ja upp för denna tiden.


over and out.



Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Dieter innehåller helt enkelt för lite godis!! ;) Jag tycker fyra kilo på en vecka är en superstart! LCHF är nog din grej, om du håller dig till det. :) Ett kilo är inte fy skam det heller. Krams

2010-07-28 @ 11:26:33
URL:: http://johannajansson.blogspot.com

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback