Here we go again...

...dax för månadsbokslut på jobbet och jag blir mer eller mindre isolerad. Men men, lärorikt och spännande, får se de så :)


Har inte uppdaterat på ett tag, fullt upp på annat håll. Torsdag-fredag befann jag mig i Göteborg med Camilla. Shoppa, fika, shoppa, åt, shoppa, fika, shoppa åt. Typ. Intensivt och mysigt. Fick med mig några kap hem som ja får prata mer om senare. I lördags åt jag och jessica en himla massa räkor, drack ännu mera vin och tog sedan cyklarna upp till Kornhult där grabbarna hade lagfest. Behöver inte säga så mycket mer än att vi drack ännu mer vi där... Cyklade hem!!! Förstår ni hur långt det är!? Typ 1,5mil, mitt i natten. Var påväg att ge upp ett par gånger, då morrae Mattias lite på mig sen kämpade ja vidare. Däcka som en stock sen.


I söndags var det mest återhämtning på schemat. Mattias familj skulle komma på middag så ja fixa med mat o så hela eftermiddagen. Kul, men ja va trött. De kan ja inte förneka..


I veckan är det mest jobb som gäller. Ska försöka hinna träffa lite kompisar, familjen och städa. På söndag ska vi iväg och tävla och sen är det måndag igen...


Ganska tamt inlägg, känner ingen inspiration just nu.


Hej hopp


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback