Hängmatta

Ooooooh, idag blir den min!

Har letat som en galning hela veckan (3 dagar, men ändå) efter en hängmatta jag såg på maxi i Kristianstad. Slut överallt tydligen, men inte i Hässleholm! (och ja, jag har varit så töntig så jag har ringt till olika maxibutiker och frågat).

Är så glad så glad. Har även beställt hem en massa pocketböcker så nu ska de liggas i hängmattan och läsas. Frågan är bara när!? Har inte massor med tid över direkt, faktiskt ingen alls och har dessutom hur många kvadratmeter rabatter som helst som skriker av andnöd av allt ogräs. Har lugnat mig själv med att: -Äh, vi ska ändå byta tak nästa år och då kommer rabatterna bli förstörda...


Grejen är bara den att man inte ser var åkern övergår till rabatt just nu.. ILLA!



Men i vilket fall, snart äger jag en hängmatta med ställning!


Tyckt om inlägget:
Postat av: Johanna

Jag hoppas vi får bilder på hängmattan när den är installerad! :)

2010-07-19 @ 12:37:26
URL:: http://johannajansson.blogspot.com

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback