Bröllopsklänning

Åh, jag börjar få lite smått panik nu inför bröllopet. Jessica var snäll och påminde mig igår om att det är en månad kvar. EN MÅNAD! Jag vet ju inte ens hur jag vill att klänningen ska se ut. När ska ja hinna köpa den? Vad ska ja ha för skor? För väska? Jösses, jag blir helt snurrig. Undrar vad de andra tjejerna ska ha på sig.. svårt de här.
Jag har några krav;

- mellan knä och fot
- stilren
- inga skrikiga färger
- max max max 2500:- (man kommer kanskek unna använda den igen....)

Ja gud. Hur ska de här gå..


Har föresten bokat boende i Gbg 22-23 Juli. Camilla o jag ska upp ochha några mysdagar med mkt fika och mkt shopping. Kan ju hoppas på att jag hittar klänning där.. Har för säkerhetsskull tagit en ledig dag till efter det, efter att lönen kommit, till att shoppa klänning.. Vilka beymmer :)


Hej hopp


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback