Snart helg.

Veckorna bara rusar. Bra på det viset att jag snart ligger vid poolen med en drink och solar. Dåligt för att tenta 2 närmar sig. Egentligen borde jag inte alls sitta här utan plugga, tvätta, mocka och plugga lite till. Det är det här med diciplinen..

Har laddat ner ett grymt program där man kan designa och rita hela sitt badrum. Är iof ett år tills badrummet ska byggas om men man vill ju vara ute i god tid, haha.

Igår shoppade jag träningskläder. Lite dumt att gå loss innan man vet om man kommer komma igång, men ja tror det motiverar om man lagt utamassa pengar, eller? Har iaf köpt nya träningsskor. Svarta med rosa detaljerm riktigt sköna. Det är nämligen dax för premiären ikväll. Body pump. Är nog 3 år sedan sist alltsp, oooh med träningsverk jag kommer ha. Jessica har gått två gånger nu så hon äör ju riktigt rutinerad jmf med mig. haha. Får som sagt se hur det går.

Ska sätta mig med plugget igen. Har gjort renskrivningar av alla anteckningar och ska börja med lite uppgifter. Wish me luck!

 



Tyckt om inlägget:
Postat av: Zoure

Lycka till då ;D



Peace out! Zoure.

2009-10-08 @ 12:36:53
URL:: http://zoure.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det gick ju hur bra som helst i går. Nya träningskläder sporrar, så det var väl inte alls dumt..=) Ses nästa vecka! ;) kram

2009-10-09 @ 13:17:13
URL:: http://piluttalux.blogg.se/

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback