Oj vad det båser!

Har haft några riktigt lugna och härliga dagar nu efter tentan. Tror förövrigt att den gick bra, men man vet ladrig. Hoppas på resultat i dagarna. Har hunnit med en shoppingtripp till IKEA vid Göteborg samt Freeport, gjorde ngr fynd så jag äör riktigt nöjd. Har renoverat stora entrén och måöat tak och väggar, blev riktigt mysigt. Ska köpa golv i veckan så det blir helt lart så fort som möjligt.


Camilla och Elvis har varit på besök och i lördags blev det lite vin, drinkar och spel med ngr tjejkompisar. Söndagen innebar mys i soffan och tacokväll lite senare, blåste helt galet utomhus. Hoppade över ridningen, inte värt att riskera ngt med unghästarna i ovädret.


Veckan kommer innebära en hel del plugg. Känner att jag behöver ligga i om jag ska klara kursen trots resan. Är mindre än 2 veckor kvar nu, ska bli hur skönt som helst med lite sol och värme, riktigt underbart faktsikt. Ska inhandla lite korsordstidningar och pocketböcker så man har lite annat än skolböckerna att läsa (:


Till helgen ska vi till Tyringe för lite mat och fotboll hos ngr vänner och senare till Hässleholm för att se på konsert. Kommer bli kalas, ska dock döma dagen efter så jag ska vara körande. På tal om dömning... Dömde min första Allsvenska förra helgen. Gick jättebra så det var riktigt roligt. Lite nervöst men när det väl var igång så flöt det på precis som vanligt.


Har en riktigt kul grej att berätta också, men det väntar jag någon dag med... :)


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback