dålig syn!?

Andra passet på body pumpen avklarat. Hade lite mer vikter denna gången, men fortfarande liiite om man jmf med andra, och iudag känns det rejällt i kroppen. Skönt.
Ska tillbringa kvällen med tjejerna i Halmstad. Ska fira Sandra lite sen är det halv 8 hos mig och efter det bonde. Jag får åka hem sen för ja vägrar titta på Grey´s (är två säsonger efter)


Igår la pappa och mattias golvet i hallen, blev riktigt snyggt. Tur man har två händiga män i sin närhet, haha.


Har plugghat hela dagen, går sakta men relativt säkert tycker ja. Ska läsa lite nu i eftermiddag för att försöka få lite mer bas fakta. Ska ha med lite övningstentor på semestern, nördigt men behövligt. Får se hur mkt jag gör, kan völ iaf försöka läsa 1 timme om dagen?


Har förövrigt börjat se sämre, måste nog kolla ögonon igen, var snart 2 år sedan.. Får skriva upp det på min att-göra lista.


Nu ska det läsas.


hej hopp


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback