Träningsverk som inte går att missa..

Är helt förstörd i kroppen. Visst ställde ja in mig på att få lite träningsverk men långt ifrån det här. Det är helt galet! MAn tycker ändå inte, eller ja tycker inte, att man borde tappa en massa muskler så lätt bara för att man inte ridit på några månader, men jovisst. Funderar på hur de va när man red o tävlade två hästar konstant, då måste man ju varit sjuuukt vältränad... Eller iaf haft lite mer lårmuskler, haha.


Som ni förstår så har ja hoppat upp i sadeln igen, alldeldes för länge sedan. Förstår inte hur ja kunnat klara mig utan det, men det är väl så satt man behöver en liten paus ibland. Red Claire, som tyvärr misste sitt för för några veckor sedan, och vilken häst! Fast hon är gamal och lika otränad som ja så dansar hon fram. Galoppombyten och skolor utan problem som om hon inte gjort något annat. Är fantastiskt att sitta på så tacksamma och arbetsviliga hästar. Lovisa skratta o sa att ja såg liten ut på henne, hon är närmare 1.80m, så det är med all sin rätt, men tänk då lilla 11åriga Lovsia som red henne nu i veckan, det ser roligt ut (:




Tyckt om inlägget:
Postat av: Sanna

Hej!

Vill du hjälpa mig en en sak? Nämligen att påverka vilken header jag ska ha.. :) spana in min blogg o rösta =)

Kram!

2009-03-28 @ 12:40:15
URL:: http://saniiee.blogg.se/

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback