Ska inte klaga

Sitter på jobbet och räknar minuterna till lunch, ruskigt hungrig just nu. Sitter och funderar på om ja ska laga köttfärspaj ikväll, får nog bli så. Känner mig bra till mods idag, även om ja inte kan släppa tankarna på Diarco. Går inte. Men just nu tror jag att ja kommer avstå. Är trots allt bara en häst, även om han är riktigt fin. Kommer fler chanser i livet och Felcicia kommer trots allt hem om mindre än två veckor. Tiden ska också räcka till, vilket jag har problem med redan nu så... Hänger med en video på honom, mest för att. Även om ja kanske borde släppa det helt.


Annars är livet riktigt bra just nu. Älskar att vara sambo, ha ett hus, bo mitt på landet med massa natur överallt. Kan verkligen inte klaga.
Det enda som jag inte är riktigt nöjd med just nu är mina prolem med att flyga. Har redan börjat fasa för resan i höst och det känns inte bra. Sen att flygplan kraschar till höger och vänster gör ju inte saken bättre... Men ska verkligen försöka ta tag i det här. Man kanske kan gå en kurs!?




Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback