Ögonbrynen!

Fick tid imorgon, äntligen. Är en blandning av att jag är kass på att få dom snygga plus att jag är litebekväm. Ska fixa och färga dom imorgon på lunchen hos Susanne. Är på tiden, ser ut som ja vet inte... ett bryn? Snart iaf, haha.
Belv lite småsugen på att göra vid naglarna också, är iof ganska dumt med tanke på att Felicia kom hem i söndags och planerna är att jag ska rida o ha henne, och vi vet ju hur de går med akrylnaglar och hästar... Sådär. MEn i vilket fall, ska fundera lite till.


Med Flisan går det bra. Mattias har ridit henne tre dagar nu, går verkligen framåt. Mattias ska hjälpa mig lite nu i början. Han är lite starkare, modigare (förr va ja så tuff, nu är jag en fegis) och har längre ben och det krävs nu i början när man ska hålla sig kvar och så, haha. Sen är det nollning och då ska jag leka mamma i 14dagar (ska nog ha Bullens, vår mammas, peruk) och då ska M. rida åt mig sen är hon min, härligt. Hon påminner lite om en stridsvagn, gasnka bastant och ganska framåt. Och lite trög, härlig kombination (:


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback