Måndag, ett nytt liv.

Haha, har man hört det förut?


Denna gången ska det bli verklighet, eller iaf ett försök. Måste försöka ta tag i mitt osunda liv.  Jag rör mig inte så värst mkt, äter inte så värst nyttigt och magrar inte så värst mkt... (!)

Ska äta nyttigare, komma igång med lite träning och bara äta onyttigheter på lördagar. Kommer bli en tuff tid, men det är nog detta som krävs. Haha. Tjuvstarta lite igår då jag red både Felicia och Askungen. Har träningsvärk som bara den idag...


Var och hämtade hem Flisan (Felicia) igår. Superfin är hon. Rätt stor, eller ja. Enorm. På alla sätt och vis. Kommer nog kunna bli riktigt fin. Det som är positivt är att hon travar som en ponny så hon känns inte så stor. Mattias fick migrän när vi var i Höllviken så ja fick köra hela vägen hem men som tur var så stod hon snällt i transporten.


i lördags var det picknick o vin med Zandra. riktigt mysigt och istället för att fortsätta på åkern tog vi oss med tåg till Ktistianstad. Trevlig kväll med roliga människor och langos. Langos är lite av en sommarfavorit för mig så det var på tiden med den första för iår.


Lunchdax!


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback