Livet på landet

Efter jobbet igår tog jag på mig stövlar och varma kläder samt utrustade mig med en liten hink. I nästan 2 timmar var ja ute i skogen och plockade blåbär och njöt av att vara ledig. Var riktigt skönt att gå där själv och varva med varannat bär i munnen och varannat i hinken. Blev lite mer än 1 liter så nu ska det göras blåbärspaj om inte Mattias ätit upp alla idag, haha.


Var nästan lite höstigt igår, men för mig gör det inte något alls då hösten är bland det bästa som finns. Varma koftor, te i soffan och massa ljus tända samtidigt som man hör regn och rusk utanför, kan de bli mysigare?! Ser nästan lika mkt fram emot att komma hem till hösten som att åka iväg till Egypten (:


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback