I brist på annat...

Lungt som i en filbunke (kan man säga så!?) på jobbet idag. Sitter och fakturerar och dricker kaffe. Lunchade med Anna, Anna o Emelie idag. Sista dagen med "gänget" eller iaf med Emelie. Nu har hon iaf skaffat en blogg där hon ska skriva om alla erövringar i Australien. Ser fram emot detta (:
Hänger med en liten utmaning jag fick på mailen, mest för att fylla ut lite...



Vilken svordom använder du mest?

Helvete. (Ganska omoget men de bara kommer...)

Äger du en iPod?

Ja, en silvrig

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

6.00, men snoozar gärna. Ligga och morgonmysa är de bästa som finns.

Hur många resväskor äger du?

2st stora och 1st lite mindre. Plus min stora backpacker-rygga.

Använder du flip-flops?

När jag är på semester.

Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica Maxi eller Ica i Hishult (den sista brukar mest göra mig förbannad för de inte har vad jag vill ha)

Har någon någonsin kallat dig lat?

Kan nog ha hänt. Kanske. Möjligtvis.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Haha, nej. Kan somna var som helst, när som helst.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Mycket Coldplay och Lykke Li

Favorit glass?

Älskar all glass, nästan. Ben & Jerrys har fantastiska smaker.

Vad åt du till lunch senast?

Blev biff Lindström på golfkrogen

Använder du huvtröjor?

Sällan. I stallet ibland.

Kan du vissla?

Knappt.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Prince of thieves

När flög du senast?

I år till Burgas.

Har du en stationär dator eller en laptop?

Vi har en av varje men använder mest den stationära.

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Allt som oftast

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Har en och det räcker.

Vad har du med dig in på bion?

Popcorn, viktigaste när man tittar på bio.

Gillar du att flyga?

Nej. Fasar redan för höstens resa. Tur M skamed och klappa på mig (:

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Tillit och humor

Om du har körkort, när fick/tog du det?

12 maj 2004

Gillar du din boende-situation?

Älskar den

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Allt som oftast. Många järn i elden samtidigt, precis så som jag vill ha det (:

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Haha, knappast. Eller!? Haha. Eftersom jag aldrig är tyst så... ja!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Inte direkt....

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

24. Nu är man varken ung eller lovande längre.

Tror du på liv efter döden?

Har svårt för att tänka på det. Ngt händer säkert, men mår dåligt av att tänka på det.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Vackert namn till vackert barn. Förstår bara inte vad dom tänkte när de tyckte ja skulle heta Nils-Oscar om jag blev en grabb.

Tycker du om att kramas?
Det gör jag ja.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Flickan med de röda skorna, riktigt gripande berättelse. Fast å andra sidan gråter jag ganska lätt så de är nog till de flesta böckerna med ett rörande budskap.



Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback