Fredagsmys

Idag ska Mattias på golfturnering och ölhävande (tror golfen är en ursäkt) med sina arbetskamrater. Jag är alltså lämnad ensam ikväll. Ska bli skönt. Ska först åka till stallet och göra iordning för Felicia som kommer hem på söndag. Sen ska ja handla lite mat och smaskigheter som ska med i korgen imorgon. Ska tillbringa eftermiddagen och kvällen med Zandra, vin och picknick, kommer bli underbart.
Senare ikväll tänkte ja bädda ner mig i soffan och kolla på någon töntig romantisk komedi som inte uppskattas av resten av hushållet. Ska eventuellt äta ngt snask också (när katten är borta dansar...). På måndag ska mitt nya nyttiga liv börja så de gäller ju att passa på.. haha.


/ida


Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback