En helg att se fram emot.

Andra arbetsdagen på en något kortare vecka än vanligt. På fredag är det Göteborg och Liseberg som väntar med M's familj ink. Jocke med familj. Kommer bli riktigt roligt. Ska ha regnstället med ifall vädret försöker hindra mig från att bli som en 10-åring som är mer än lagom toppad inför alla karuseller. Men i ärlighetens namn... Ja börjar bli lite feg. Vet inte om ja verkligen kommer åka allt. Den där gungan åkte ja för två år sedan och det vet i katten om ja gör igen....
På lördag är det Bakken med lite fotboillskompisar till M. Kommer nog fokusera mer på öl än på karuseller då men roligt ska det bli iaf..


Började projekt dressingroom igår. Rev ut den gamla garberoben med kofoten i högsta hugg. Måste nog bara ha lite hjälp av min man med att bära ut den, tungt som bara den. Funderar på att köra den till de nya stallet och ha den till lite förvaring i nya sadelkammaren. Skulle bli bra med tre garderober där, en till Lovisa, en till mig och en till Mattias... Får föreslå det.. (: Hann också med att göra Amerikanska pannkakor, blev kalasgoda med lite lönnsirap på, mums!



Tyckt om inlägget:

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback