2-åringarna

Hade tänkt att jag skulle vara duktig att uppdatera och berätta hur det går med hästarna vi håller på med. Mattias är i full fart med två som ska ridas in, går framåt och ibland både uppåt och nedåt när dom studdsar fram (:

Vi har också börjat hålla på med två stycken 2-åringar som ska börjas longeras och hållas på med så de är mogna för sin uppgift i höst när sadeln ska på. Har varit hårt och halt ute så det har mest varit träning i stallgången för deras del, vilket börjar kännas tryggt för dem så nu är det dax för de små liven att få lite utmaningar...

                                

Ska iväg och döma i helgen, borde plugga men får ta de nästa vecka... :)

Och mammsen, krya på dig!


Tyckt om inlägget:
Postat av: mamsen

älskade tös ont krut förgås inte så lätt

2009-02-06 @ 19:41:05
Postat av: mamsen

älskade tös ont krut förgås inte så lätt

2009-02-06 @ 19:42:15
Postat av: Jenny

Vad fint det ser ut kring huset! =)

Min träningsvilja kommer nog mest ifrån brist på annat att göra..haha..och sen gäller det bara att bestämma sig.

Är själv imponerad av folk som pluggar...funderat på detta länge, men orkar inte ta tag i det.

2009-02-06 @ 20:30:16
Postat av: mikkaelo

fina bilder =)

2009-02-06 @ 20:46:28
URL:: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhhhh, din blogg e så snygg! =D



Kolla in min nya nagellackslook, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-02-06 @ 20:52:59
URL:: http://jennypennanstar.blogg.se/

Skriv till mig här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback